Veel gestelde vragen

Reserveren

 

Kan ik ook alleen een optie nemen?

Een optie nemen op een villa is natuurlijk ook mogelijk. Wij kunnen een optie verlenen voor maximaal 3 dagen. 

Hoe kort van tevoren kan ik boeken?

Is de vertrekdatum binnen 7 dagen neem dan contact met ons op.

Als ik online een boeking heb gedaan, hoe weet ik dan zeker dat mijn boeking gelukt is?

U krijgt altijd een bevestiging per email.

Kan ik mijn boeking nog aanpassen?

Mocht u iets willen aanpassen dan kunt u het beste contact met ons opnemen.

 

Betalen

 

Wanneer moet ik betalen?

Nadat u een boeking heeft gedaan dient u binnen 3 dagen een aanbetaling te doen van 30%. Het resterend bedrag dient u uiterlijk 6 weken voor vertrek te betalen. Maakt u een reservering binnen deze 6 weken dan dient u het gehele bedrag in één keer te betalen. Betaal via Ideal of Bancontant om er zeker van te zijn dat uw betaling op tijd verwerkt is.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Vanuit Nederland:
Via iDeal en bankoverschrijving.

Vanuit België:
Via Bancontant en bankoverschrijving.

Vanuit overige landen:
Uitsluitend via bankoverschrijving.

Hoe kan ik betalen?

Nadat u een boeking heeft gedaan via deze website krijgt u een bevestigingsmail van uw boeking. Hierin staat een link naar een beveiligde omgeving waar u met iDeal of Bancontact kunt betalen. U kunt natuurlijk ook via een bankoverschrijving betalen.

Op welke rekening moet ik betalen?

Rekeninghouder:     
Villa Ardennen B.V.

Rekeningnummer:
NL63INGB0009186629

BIC-code:
INGBNL2A

Is mijn betaling goed ontvangen?

U krijgt altijd een bevestiging per email.

Kan ik de boeking ook ter plaatse betalen?

U dient de boeking vooraf aan Villa Ardennen te betalen. Het kan zijn dat u de bijkomende kosten ter plaatse dient te betalen, echter staat dit altijd op de factuur vermeld.

 

Uw verblijf

 

Wat is het adres van de villa?

Nadat u volledig heeft betaald ontvangt u een email met daarin het adres vermeld.

Als wij arriveren is er dan iemand in de villa aanwezig?

Wanneer u heeft betaald ontvangt u van ons een email met daarin de routebeschrijving. In de routebeschrijving staan ook de gegevens van de beheerder vermeld. U dient met de beheerder uw aankomst af te stemmen.

Kunnen wij eerder aankomen?

U dient met de beheerder uw aankomsttijd af te stemmen. De contactgegevens ontvangt u wanneer u heeft betaald. Het eerder arriveren is afhankelijk van o.a. de schoonmaakwerkzaamheden. Standaard kunt u om 17:00 uur in de villa terecht.

Wanneer krijg ik mijn borgsom terug?

U krijgt standaard binnen 14 dagen uw borgsom teruggestort op uw rekening mits er niets is voorgevallen natuurlijk.

Is er bed- en badlinnen in de villa aanwezig?

Dit is geheel afhankelijk welk huis u boekt. U kunt dit op de factuur terugvinden.

Wordt de villa gepoetst of kan ik dit ook zelf doen?

De villa wordt voor u schoongemaakt. Het is niet mogelijk om dit zelf te doen. U dient uiteraard wanneer u vertrekt wel de villa bezemschoom achter te laten.

Moeten we de sleutel ergens ophalen?

Wanneer u heeft betaald ontvangt u van ons een email met daarin de gegevens van de beheerder. U dient met de beheerder uw aankomst af te stemmen.

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn niet overal toegestaan, bij iedere villa staat duidelijk vermeld of huisdieren gewenst zijn. Twijfelt u nog neem dan contact met ons op.

 

Annuleren

 

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Moet u door omstandigheden uw boeking annuleren neem dan contact met ons op.

Wat moet ik betalen wanneer ik besluit te annuleren?

U betaalt dan 30% van de huursom tot 6 weken voor aankomst, daarna de hele huursom, exclusief de bijkomende kosten.